maanantai 2. syyskuuta 2013

SORRY..

Moikkelismoi! :)

Tänään kirjotan vaan super lyhyen postauksen, koska mulla on vähän huono olo eikä jaksais koneellä möllöttää ;)

Elikkä siis, tänään mulla alko koulu klo 8:30 ja loppui 13:45. Ruokana oli makaroonilaatikkoa, joka oli mun nälkään nähden ihan hyvää.

Koulun jälkeen kävin siwassa joka on ihan meijän koulun vieressä. Sieltä ostin fairy - pullon, jonka sitten menin musiikkitalon eteen vaihtamaan ihaniin velourhousuihin :3

Sen jälkeen käväsin tyttöjen talolla. Söin siellä välipalaa, näin kavereita ja luin kirjaa :) Sitten hipsin kotio.

Kotona tsiigasin The voice kidsin ekan jakson ruudusta ja samalla söin pikkasen nachoja sekä guacamole dippiä. Samalla myös käväsin facebookissa tsekkaamassa mun ilmotukset yms..

Siinä jossain välissä tein läksyt ja laitoin koulukamat valmiiksi. Käväsin myös ulkona meijän koiran kanssa (kuvan näät instagrammissa: strawberrychild_ ). Menin mun äitiä siinä samalla vastaan kun se tuli jostain :D

Kotona sitten syötiin palat pizzaa ja siitä pizzasta mulle tuli varmaan tää huono-olo :/// inhoon kun mulla on huono-olo. Huomenna kuitenkin meen kouluun :) "onneks ;)"

Nyt sitten tästä meen tonne varmaan lukemaan yms :)) ... Uus postaus huomenna. Lataan kuviakin jos muistan ;)) Moikka! :* 

2 kommenttia: