tiistai 3. syyskuuta 2013

3.9.....................................................................................................

Morrrrooooo! :))

Tänään koulussa oli ihan normi päivä :) Liikkatunneilla me pelattiin futista ja tehtiin jotain ihme pujottelu harjotuksii. Mun mielest liikkatunti oli aika tylsä, koska me ei ees kunnolla liikuttu :P Toivon et ens kerral tehtäs jtn pikkasen enemmän ;)

Ruokana oli hernekeittoa, se oli ihan hyvää. Minä ja pari mun kaveria meinattiin käydä mäkissä ku tultiin liikkatunnilt mut sit me ei mentykkään, koska ei jaksettu :D

Koulun jälkeen menin kotiin. Matkalla metro pysähty myllypuron kohalle, koska joku älypää oli vetäny sitä hätäpysäytys vipuu ilman syytä. Siinä se metro oli jotain 5 minuuttii.

Kotona sitten kuvasin pikkasen videoita, mut ne meni aika pilalle.

Myöhemmin mentiin saunaan ja sitten kävin koiran kanssa ulkona.

Myöhemmin tulin kotiin ja me syötiin ruokaa ja sitte oon vaan ollu nyt about tunnin tässä koneella ja nauranu tolle ääliö big brotherille XD se on niin urpo ohjelma ettei urpompaa voi ees olla.

Kohta olis tarkotus mennä nukkumaan.. tai siis valmistautuu nukkumiseen. Laittaa kamat yms... ;D

INFORMAATIOTA!:

6.9 Menen mun tutun häihin, joten en voi kirjotella silloin enkä 7.9. Kuvia tulee sitten napsittua ja ladattua luultavasti paljon :) joten sitten saatte sen kuvallisen postauksen :)))

Moikka!

XOXO,
         Olivia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti