perjantai 30. elokuuta 2013

MOIKKELISMOI

Moi!
Eilen en ehtinyt kirjoitella, koska olin mun kaverin kanssa helsingin keskustassa. Menin sovittamaan kenkiä jotka luultavasti aion ostaa: Nike Free Run 5.0 :) Ne on ihanat!

Me käytiin myös Weekdaylla ja sielläkin oli kivoja juttuja. En kuitenkaan ostellut mitään :)
Käväisimme myös H&M homessa. Sen valikoima ei ollut niin kiinnostava, mutta muutavia juttuja mun ostoslistalleni kuitenkin päätyi.

Me yritettiin myös etsiä yhtä kahvilaa, jota me ei sit koskaan löydetty. Ja kuultiin illalla että se on lopettanut toimintansa.

Kun nälkä iski niin me mentiin syömään euron juustot, sinne Foorumin mäkkiin :) Ja piipahdettiin me myös arlnodsilla ottamassa donitsit. Itse otin hasselpähkinä-maitosuklaan.

Illemmalla kierreltiin vielä muutamissa kaupoissa ja sitten tulin kotiin.
Siivosin mun huonetta ja lajittelin kaikki vaatteet "myyntiin" ja "kaappiin" :)
Sitten duunailin omiani ja menin nukkumaan.

Tänään mulla olis suuntana mennä myymään ruttopuistoon, kun onhan nyt se siivouspäivä :))

Kirjotan illemmalla pidemmän postauksen kuvien kera :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti